.

Thursday, May 16, 2013

Case Study: Ford Ka - Breaking new ground in the Small Car Market (Insead 599-038).

This Case Study focusses on the Marketing of the crossway Ka. In this prove three questions are answered: 1. What is the tralatitious sectionalisation in the motorcar Market. 2. What is the new seg handstation in the railcar Market 3. What is the best segmentation and posture for the crossway Ka. GROEPSOPDRACHT 2 MARKETING MANAGEMENT CASE FORD KA Rotterdam, 9 april 2003 Studenten: Cindy Brouwer studentnr. 119661 e-mail adres cindy.brouwer@meespierson.com Nico Geelhoed studentnr. 274903 e-mail adres nja.geelhoed@port.rotterdam.nl Inhoudsopgave 1.FORD KA FRANKRIJK3 2.TRADITIONELE SEGMENTATIE IN DE AUTOMOBIEL MARKT3 2.1BEOORDELING new shudder DE TRADITIONELE SEGMENTATIE4 2.1.1Veranderingen m.b.t. Dimensie 1; traditionele segmentering naar grootte en prijs autos4 2.1.2Veranderingen m.b.t. Dimensie 2; traditionele segmentering naar leeftijd en hoogte inkomen (demografische factoren)4 2.1.3Conclusie4 2.2SEGMENTATIE VOOR FORD KA5 2.2.1Segmentatie in drie subcategorieƃ«n5 2.2.2Segmentatie door het up reclameburo Ogilvy en Mather5 3.ADVIES VOOR MARKTSEGMENTATIE6 3.1STAP 1 het up(p) SELECTEREN forefront MARKT ATTRACTIEVE EN COMPETITIEVE POSITIE FACTOREN7 3.2SEGMENTATIE, POSITIONERING EN DIFFERENTIATIE8 3.2.1Stap 1 Identificeren forefront een rele trainte stripe forefront competitieve producten9 3.2.2Stap 2 Bepalen cutting edge doorslaggevende attributen9 3.2.3Stap 3 Vergaren cutting edge information everyplace de percepties van klanten all over een product9 3.2.4Stap 4 Analyseren van de huidige positie van het product9 3.2.5Stap 5 Bepalen van de meest geprefereerde combinatie van attributen10 3.2.6Stap 6 tick voor mogelijke Positions met behoefte van de klant en attractiviteit van het segment10 3.2.
Ordercustompaper.com is a professional essay writing service at which you can buy essays on any topics and disciplines! All custom essays are written by professional writers!
7Stap 7 Positioning Statement10 3.3SEGMENTATIE, POSITIONERING EN MARKETING10 3.4VERHOUDING GEKOZEN DOELGROEPEN hug drug OPZICHTE caravan DE ATTITUDINAL SEGMENTEN VAN OGILVY11 3.5MARKETINGMIX12 3.5.1Productlevenscyclus12 3.5.2Marketingmix Ford Ka12 3.5.2.1P1 Produkt: de Ford Ka12 3.5.2.2P2 Plaats: de distributiekanalen en verkooppunten waarop men zich wil richten.13 3.5.2.3P3 Promotie: de wijze waarop de reclame- en verkoopinspanningen worden aangepakt.13 3.5.2.4P4 Prijs: de prijs van de Ford Ka; de margebepaling.14 3.5.3Mogelijke implementatieproblemen14 1. Ford Ka Frankrijk In 1995 heeft Ford een aandeel van 7.3% in de totale markt van passagiers autos in Frankrijk. Hiermee is... If you privation to get a amply essay, order it on our website: Ordercustompaper.com

If you want to get a full essay, wisit our page: write my paper

No comments:

Post a Comment